Monday, April 29, 2013

Aztec print

Photos: Đorđe G.


27 comments:

  1. Mnogo je lepa marama. Odlicno se uklopila uz autfit!

    ReplyDelete
  2. Odlična!! ;)
    Sve mi se dopada!

    ReplyDelete
  3. Ovaj autfit mi je apsolutno savrsen!(:

    www.misstyrafashion.com

    ReplyDelete
  4. super dezen
    a i ti si mi nekako lepsa nego inace

    ReplyDelete
  5. such a nice look. love it.
    you are so pretty.
    kisses
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    ReplyDelete
  6. Pantalone ti stoje odlicno!!
    Esarpa je predivna, a i kosuljica mi je isto mnogo slatka!!
    Divna!!

    ReplyDelete
  7. Marama je sjajna, savršeno je zaokružila kombinaciju! :)

    http://fashion-shell.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Svidja mi se, marama je odlican detalj! :)

    ReplyDelete
  9. jao divno, cipke i torba predobro :**

    ReplyDelete
  10. Jako lijepo! Super sal i torbica!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Belo i aztec - savrseno se uklopilo!

    ReplyDelete
  12. Lepo :)) marama, cipelice i kosulja su mi posebno super <3

    ReplyDelete
  13. bas mi se svida! imamo iste stiklice ;)

    ReplyDelete
  14. Bas je lepa marama:)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Me encantó tu look


    LUNVA :)
    lunva.blogspot.com.es

    ReplyDelete
  16. predivno, dopadaju mi se fotografije, koji aparat koristis?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala. Kako kad, ponekad Nikon D3000, ponekad Olympus mju 1010. Ove su napravljene Nikonom. Mada uz malo truda i veštine i ovaj olympus postiže slične rezultate :)

      Delete
  17. Ajme, meni je bijela i smeđa uvijek tako stajliš, ovo si odlično ukombinirala, ova marama je baš dala neki poseban štih! Baš mi se sviđa!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...