Thursday, October 4, 2012

Never say never

Blouse: handmade. Jeans: Exact. Sandals: Metro.
Photos: Đorđe G.




Jučerašnji dan bio je od onih bitnih u životu, od onih koji označavaju završnicu jednog poglavlja, sa nadom u dobar početak onog koji mu sledi. Iako sam nakon diplomiranja (sećate se ovog posta) dugo bila ubeđena da je to bar za sada završetak klasičnog formalnog obrazovanja, već pred kraj godine sam sama sebe dementovala i upisala čuvenu domasterizaciju (studenti Filozofskog fakulteta u Novom Sadu znaju o čemu je reč). Te knjiga ponovo u ruke, ispiti, rokovi, i sve što ide uz to, kao da prethodnih sedamdeset i nešto nije bilo dovoljno... no, što se mora nije teško, pa i tome jednom mora doći kraj. I tako, žonglirajući između knjiga i ostalih obaveza (svaka čast svim zaposlenim i roditeljima koji su studenti) juče sam stavila tačku na to i na diplomu dopisala ono čuveno crtica master... pa u neke nove pobede!

***
Ponekad se desi da na neke postove jednostavno zaboravim, te danas upravo jedan takav, zaboravljen, ali ništa manje drag od onih objavljenih. Ovog leta pravilo o neprikosnovenoj beloj košulji zamenila sam pravilom o nezaobilaznoj neon bluzi, jer može sve što i jedna bela košulja, čak i više ako je u pravoj boji i pravog kroja. Ovaj put u kombinaciji sa svetlim farmerkama i metalik sandalama, a sve to sa primesama tirkizno plavih detalja u vidu kaiša i narukvice.

39 comments:

  1. odlično izgledaš! Bluza je prekrasna i baš fino paše kao kontrast na traperice! Bravo na master, uvijek sam za dodatno obrazovanje. Ja sam dipl. pravnik, a trenutno završavam postdiplomski na politologiji. I super mi je učiti i kako kaže jedna argentinska poslovica: Nitko ti ne može uzeti ono što si odplesao! U ovom slučaju, naučio! Ilina

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala najlepše! Slažem se, i ja sam uvek za, doduše ova naša nesrećna domasterizacija je posledica jedog ne teko srećnog prelaska na bolonjski sistem na mom fakultetu...

      Delete
  2. I jednostavne kombinacije damski nosis :) I lepo ti stoji pustena kosa! I cestitam na diplomi!

    ReplyDelete
  3. Četitam za to čuveno crtica master. ;)
    Sviđa mi se bluza, jednostavna i prelijepa!

    ReplyDelete
  4. Kosuljica je dosta lepa, cini mi se i da je bas lagana :))

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Aha, uhvaćena na delu, ne čitaš postove;)
      Hvala najlepše, a fotke su od pre, zaboravila sam da ih objavim... :)

      Delete
  6. Hvala svima na čestitkama i lepim komentarima:)

    ReplyDelete
  7. bluza je lepa,cestitke za master-sve ce se jednog dana isplatiti:)

    ReplyDelete
  8. Pa, cestitke za master! :)) Bravooo! :)

    ReplyDelete
  9. Cestitke za master!! svaka cast.

    www.apfaboulous30s.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Čestitke :))
    Farmerice su odlične, volim takav model.

    ReplyDelete
  11. kad sam pocela da gledam fotkice pomislila sam "podsjecas me na ljeto" :) i kasnije citam da su fotke od prije :)
    cestitam na masteru, znanja nikad dosta ;)

    <3

    http://elzanapjevic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. That's the kind of outfits that I like.

    ReplyDelete
  13. Čestitam :) Bluza je predivna!

    ReplyDelete
  14. Simple yet pretty! Wanna follow each other?

    http://silverwriting818.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Bluza mi se baš dopada i boja i model ;)

    ReplyDelete
  16. Prelepa si.
    Da, znam o cemuu pricas..odradila svoje prosle godine..ali sam lenja da odem do faxa da trazim diplomu, jako sam neodgovorna!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zar su počeli da izdaju te master diplome? Koliko sam ja čula još nisu, bar ne znam nikog sa psihologije da je dobio diplomu nakon završenog master...

      Delete
  17. Super izgledaš ;)

    http://teenfashioncorner.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Cestitam! :)) Definitivno ti je ova bluzica obelezila leto! :D Pored onih blejzera u poslednje vreme :P

    ReplyDelete
  19. Bluza je divna. Oci ti dolaze do izrazaja.

    ReplyDelete
  20. Great outfit! :) I wish I could still be wearing such clothes but it's a bit too cold for that here :(
    I love this bright color blouse :) It looks so feminine!

    http://thisbrilliantbrunette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Koji je odsjek u pitanju? I ja sam na Filozofskom (samo u Sarajevu, naravno) :D
    I prelijepa ti je kosa! :*

    ReplyDelete
  22. Hello Dear! I like your blog so much! This is my first visit here but definitely not the last :) Would you like to follow each other? :)


    XOXO,
    Monika

    ReplyDelete
  23. jako volim da re vidim u ovim vodenim bojama, bas ti isticu oci!

    ReplyDelete
  24. Iz kombinacije u kombinaciju izgledaš sve lepše - svaka čast! :*

    ReplyDelete
  25. Odlična kombinacija. Ti uvijek imaš neki posebni spoj boja koji me oduševi!

    svrati ako imaš vremena :) http://liliemarlen.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Uuu ove farmerice su ti predivne i fotografije su iz dobrog ugla uhvacene!!

    ReplyDelete
  27. Opet si preslatka i prelepo ti stoji. Sa izrekom never say never, potpuno se slazem!

    ReplyDelete
  28. tako jednostavno, a tako lijepo, sandalice su prekrasne. Sretno u novim borbama zivotnim sa zeljom da bude puno pobjeda ;)
    kiss
    Anita
    http://cherryblossomtime.com/2012/10/09/air-balloon/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...