Monday, May 7, 2012

Spin around



Photos: Vanja S. and Darko D.
Dress and blazer: my creation, Shoes: no name (Jelovac), Clutch: no name


Nakon uzbudljivog dana usledio je još jedan ništa manje uzbudljiv. A ono što ga je učinilo dodatno interesantnim jeste mini fotografski duel. Moj brat Darko i kuma Vanja su dogovorili pravi fotografski okršaj, u kome su ukrstili svoje Nikone na moje veliko zadovoljstvo. Klik, klik, okreni se, gledaj mene, ne, ne mene, klik, klik, hajde ponovo okret, to, klik, klik, savršeno, i tako skoro sat vremena, a rezultat stotine i stotine fotografija. A haljina, začeta prvo kao ideja kada sam u radnji ugledala taj divan materijal sa našiveim cvetovima, a realizovana kada smo mama i ja pronašle odgovarajući materijal u potpuno istoj boji. Lepršava i nežna, savršeno je lelujala na vetru dok su Vanja i Darko pokušavali da nadmaše jedno drugo :)



72 comments:

  1. Wonderful outfit. You look amazing!

    ReplyDelete
  2. haljina je kao san! Predivna! Tako je dobro ispala! A i blejzer! Trebaju mi bas ovakve cipe..:) presltka si, i supish su fotkice!!

    ReplyDelete
  3. Wow! Ne mogu vjerovati da si sama napravila ovu haljinu!!?? PREKRASNA JE!

    http://lartoffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nažalost nisam, samo sam asistirala, mama je ipak glavni tvorac:)

      Delete
  4. prelepo izgledas, a haljina je savrsena!!!

    ReplyDelete
  5. Divne su fotkice,Dux :) Haljinica je preslatka i to jeste materijal koji sam i ja gledala :) I cipelice mi se svidjaju :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Anči! Jel da da je divan, oduševio me je na prvi pogled:)

      Delete
  6. pa ovo je savsreno... haljina, cipelice, slike, sve! :)

    ReplyDelete
  7. Prediiiiivno !!! Gde mogu da nađem takve cipele ? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ove su kupljen u Rumi, u Jelovcu, znam da ima njihovih radnjica i u NS na Spensu, i verovatno još negde (a mislila sam da tamo nikada ništa neću naći, ali kad brzina diktira kupovinu, nema druge). Neverovatno su udobne, nosila sam ih uz venčanicu, celo veče igrala, i opet ih obula sutradan što je prilično neverovatno :)

      Delete
    2. Hvala puno...potražiću ih :)

      Delete
  8. Haljinica je prosto savršena!!!
    Oduševljena sam fotografijama...sijaš ;))

    ReplyDelete
  9. Haljina je savrsena a ti sijas, prelepo !:))

    ReplyDelete
  10. Prelijepa. I haljinica i ti :)

    ReplyDelete
  11. Ja se u posljednje vrijeme ne mogu nagledati tvojih slika, puna si energije, a zracis srecom, odavno nisam vidjela takvu osobu, ostani tako pozitivna :)

    LP :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. E sad si mi baš ulepšala dan!
      Hvala na lepim rečima:)

      Delete
  12. Odlična kombinacija, haljinica je predivna! :)


    http://annchica.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  13. Verovatno nisam prva koja ti je to rekla, ali devojko, ista si Carry Bradshow :) Neodoljivo podsećaš.

    ReplyDelete
  14. Haljinica je prelepa

    http://ivanafashiongirl.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Haljina je savrsena. Kais je super dodatak!

    ReplyDelete
  16. Haljina je predivna! A sa svim ostalim detaljima pun pogodak!

    ReplyDelete
  17. Trebalo je da napises koje su cije fotke pa da odlucimo ko je bolji :P
    Inace, haljinica je wow! Svaka cast tebi i tvojoj mami :) Bas nezno izgledas u njoj ;)

    ReplyDelete
  18. Haljina i blejzer su divni,cestitam tebi i tvojoj mami na neverovatnoj kreaciji. Fotke su takodje odlicne,cestitam fotografima. :)

    ReplyDelete
  19. Retko se vidja ovako lepa haljina i jos sivena! Mama je majstor :) Nisam naglasila prosli put-ali mi se veoma dopalo sto si bila mlada koja je imala jednostavnu sminku, prirodnu kosu i uz to vencanicu koja je apsolutna klasika s prefinjenim ukusom...
    I ove fotografije su prelepe!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Isto to sam htela da napisem.
      Bez zezanja, jedna od najlepsih i najprirodnijih mlada si koje sam u poslednje vreme videla.
      Uzivajte !!!
      ♥♥♥

      Delete
    2. Hvala devojke puno ♥♥♥
      a mama, ona stvara magiju, nema toga što ne ume da pretvori u stvarnost:)

      Delete
  20. Oduševila si me, zaista, toliko je lepo sve da nemam reči!

    ReplyDelete
  21. prelepost!!! sve sve! divna ti i kreacija i fotografije! sve!!!!! loveeee

    ReplyDelete
  22. Haljina je predivna, svaka cast :)

    ReplyDelete
  23. prekrasna haljina,bas je za tebe,i model i boja.
    I ti zracis sa ekrana:D

    ReplyDelete
  24. Predivna haljina!!! Sviđaju mi se i cipelice...baš ti sve fantastično pristaje :)

    ReplyDelete
  25. Divan si model! Uh, kad bi se oko mene bili fotografi!
    www.style-trigger.com

    ReplyDelete
  26. Fantastično si uradila ovu haljinu!
    Sama si je šila? :)
    Divan autfit, jako ježan, zaista u tvom fazonu!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moje umeće još nije doraslo ovakvoj haljini, mama ju je šila:)

      Delete
  27. Obozavam ovakve haljinice, bas,bas mi se svidja.

    ReplyDelete
  28. haljina je predivna, jako mi se svidja :)

    ReplyDelete
  29. haljina je divna, sve iygleda tako neyno i leprsavo! <3 Svaka cast fotografima... i ko je izasao kao pobednik iz duela? ;)

    ReplyDelete
  30. ti ukrsteni aparati su odradili odlican posao :)

    ReplyDelete
  31. AAAA... Vidi se da si uzivala u tolikoj paznji! HIHIHIH

    ReplyDelete
  32. prekrasno :) sve je savrseno, bas svaki detalj...ti, haljina, blejzer, kais, cipelice....sunce, raspolozenje, vetar, Nikoni = dodatne kombinacija :)) :**** ljub ljub

    ReplyDelete
  33. auuuu pretposlednja obara sa nogu! divna haljina D <3

    ReplyDelete
  34. Predivnaaa si, podsetila si me na Keri skroz! :)))

    ReplyDelete
  35. Prelepe fotke!! Ova haljina stvarno zaslužuje oduševljenje! Kako samo nađeš tako divne materijale...svaka vam čst. Ti i tvoja mama ste baš odličan tim :)

    ReplyDelete
  36. Slučajno uglavnom, nađu oni mene :)
    Jer kada tražim sa namerom ništa ne pronađem :)

    ReplyDelete
  37. Zaista lepe slike, haljiica i cipele divni <3 !

    ReplyDelete
  38. SVidjaju mi se tvoje kreacije.

    ReplyDelete
  39. you look so beautiful love the dress so pretty!

    City Style

    ReplyDelete
  40. lepa si i zenstvena!

    a ova, pretposlednja fotka, u pokretu, mi je fav :D

    ReplyDelete
  41. Kako sam propustila ovaj post:DDD Predivna! Haljina je<3
    Ma sve!

    ReplyDelete
  42. Haljina je predivna, nemam reči. Dovoljno je lepa i da se venčaš u njoj :-)

    ReplyDelete
  43. Fustanot mi se dopaga premnogu osobeno gorniot del !

    ReplyDelete
  44. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  45. haljina je preslatka! :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...