Thursday, January 12, 2012

Divine feather

Perje je poslužilo kao odlična ispiracija za sezonu za nama i dalo poseban šmek najrazličitijim kreacijama, bilo da je korišćeno samo kao detalj ili kao osnovni materijal od koga su nastajala prava remek dela. Folder sa divnim fotografijama ovakvih haljina i drugih stvarčica se polako punio a danas će ugledati svetlost dana, ali samo njegov najinteresantniji deo. 
Kao što možete videti, upotreba perja nije svedena samo na elegantne i luksuzne komade, već se odevni predmeti od perja iznenađujuće pojavljuju u nekim neobičnim i pomalo sportskim kombinacijama... U svakom slučaju, uvek nežno i lelujavo poziva na maštanje i sanjarenje.




photos: FGR, modenewslicious








34 comments:

  1. Joj, meni se jaako dopada perje i baš bih nosila neku suknjicu ili haljinicu ;)
    p.s. Bele pantalone su me ostavile bez daha!! :D

    ReplyDelete
  2. MOCNO IZGLEDA!
    A obozavam perje. Haljina sa trece slike mi je neverovatnaa skroz! :)

    ReplyDelete
  3. Najbolji post do sada :) :) Obozavam perjeeeeee :)

    ReplyDelete
  4. Treca fotka...ne znam da li mi se vise svidja sama fotka ili haljina, a u kombinaciji je prosto fantasticno

    ReplyDelete
  5. i meni je treca najbolja. inace mi je perje super :)

    ReplyDelete
  6. neverovatno, suknje od perja mi se najvise dopadaju...ovi gornji delovi ucine da ljudi izgledaju kao pticice

    ReplyDelete
  7. such beautiful photos!!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. pa za nas devojke vole da kazu da smo nekad kokoske, curke, guske, pa prema tome zasto ne bi nosile perije?! ja sam za, tj. obozavam perije!!! :)))
    ovde ne znam za koji look bih se odlucila, svi su strava!

    ReplyDelete
  9. ja ne mogu da prezalim serpa plavu perje pufnu iz Zare
    skinuli su do detalja ovu D&G
    vidim je u Zagrebu, mrzelo me da menjam pare, a u Bgd nikada nije dosla :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. nauk za sledeći put, znaš da kod nas nikad ne stignu najzanimljivije stvari :)

      Delete
  10. Ne ide mi nikako uz sportski fazon, ali zato u elegantnim kombinacijama...mmm :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeste malo čudno, ali mi je i smaptično, verovatno zbog ovih par fotki, verovatno u nekom drugom sličaju ne bi

      Delete
  11. Perje, obožavam ga! Poludela sam načisto za ovakvim malim pufnastim torbicama.

    ReplyDelete
  12. ajme predivno!!!!!!!!!!!!
    Mislim da u modi ne postoji ništa što obožavam više od perija!!!
    nikad se nemože istrošiti niti ne djelovati damski!
    so thumbs up fotr you and the post!
    mislim da si me kupila i da te od sada pratim više ;)

    ReplyDelete
  13. Sviđaju mi se svee slike, a najviše treća i ova sa dugačkim bijelim hlačama koje su precoool! Ja nažalost još nemam ništa od perja!:( btw. imam novi post! :)

    ReplyDelete
  14. Perje, volim te perje! hihihih

    ReplyDelete
  15. Najlepse mi je kada se njegova bogate tekstura kombinuje uz jednostavne a mocne, statement komade!

    ReplyDelete
  16. Odlicno! Kod tvog bloga volim sto se vidi da imas izuzetan osecaj za fotografiju... :)

    ReplyDelete
  17. Ba su dobre fotke! Big like! :D

    ReplyDelete
  18. obozavam perje,vec odavno zelim neku lijepu pernatu suknju...

    ReplyDelete
  19. Sve izgleda sjajno i obožavam vidjeti perje na nekom! Ja na žalost nisam sigurna da li bih ga znala isfurati. Pa uživam ovako gledajući! :)

    ReplyDelete
  20. Uh, strava su mi fotke! :))
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...