Friday, November 18, 2011

Explore your style with LOOKLET!

Nova zanimacija je tu, Looklet. Sjajna preporuka za sve one koji:

  1. ...žele da istraže svoj stil,
  2. ...one koji ovih hladnih dana imaju višak vremena,
  3. ...i naravno, za sve aktivne prokrastinatore :)
pa ako se pronalazite u jednoj od gore navedenih kategorija ne propustite da napravite profil, zabava je zagarantovana. Sajt nudi mogućnost virtuelnog stilizovanja i kreiranja lookova koristeći dizajenersku garderobu, uz mogućnost biranja modela i ambijenta, tako da svoju kombinaciju možete smestiti na naslovnu stranu magazina, na ulicu Pariza, modnu pistu ili šta već poželite.

UPOZORENJE!!!
Koristiti pažljivo.  Rizik od razvijanja zavisnosti - veoma visok :)

I sama sam se malo zanimala, a ostatak možete pogledati na profilu koji se nalazi ovde.








28 comments:

  1. ja sam se prijavila,ali nece da mi pokrene aplikaciju :(

    ReplyDelete
  2. Just great!Really amazing style and pictures!
    Following!
    It would be nice to take a look at my blog as well:)
    http://angeliquedama.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Pa ovo ce dokrajciti ili mene ili moj prosek! xD
    Damn...Ok, profil je napravljen xD
    Pozabavicu se time sutra kad budem odmornija, ali ovo deluje tako zarazno :D

    ReplyDelete
  4. Deluje baš zanimljivo,ali trenutno za to nemam baš vremena:)

    ReplyDelete
  5. čula za ovo od skoro, ali zeno kako su ti dooooobri setovi! :)

    ReplyDelete
  6. nije lose ali meni je polyvore prva ljubav:))

    ReplyDelete
  7. Uh, ja sam već bila navučena! Noćima sam sjedila i igrala se... Baš je zarazno!;)

    ReplyDelete
  8. jooooj ovo je opasno! super su ti lookovi!

    ReplyDelete
  9. oh ne... još jedan :D ali mi ovaj izgleda predobro, nemam vremena ali ću ipak isprobati :D tvoji lookovi su perfekcija, ovaj sa dugom suknjom mi se posebno sviđa! i baš mi je furka što izgleda ovako realistično,kao pravi editorijal.

    ReplyDelete
  10. Bila sam zavisna od Looklet-a proslo leto :D Ipak sam za Polyvore :)

    ReplyDelete
  11. Hello! I just found your blog and I think it's AMAZING! The pics are great and I can see that You really like what you do here! I love people with great ideas, like you!
    Your blog is inspiring! I will follow you!
    xoxo

    http://nikandpic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. @Mihajla: ne znam u čemu bi mogao biti probelm...
    @Marija: zato piše pažljivo koristiti, pa te molim pažljvio, da ne nosim tvoj prosek na savesti zbog ovog posta ;)
    @Sugarhoneybaby: jeste :)
    @Branislava:čini mi se da sajt postoji nekih godinu dana, nisam sigurna... hvala, hvala :)
    @JelenaMS: naravno, jedan je polyvore :)
    @Slavica: tako je to sa svim tim sajtovima, prosto te uvuče...
    @Zorana: i više nego opasno. hvala :)
    @Fashionmagolia: upravo to:)
    @Emina: aha :))
    @Nevena: nravno, polvore je ipak polyvore :)
    @Nik: thank you :)

    ReplyDelete
  13. so cool, cim nadjem vremena, moram da probamm!:)

    ReplyDelete
  14. ja ga otkrila pre par meseci, i skroz zaboravila na njega :) fala na podsecanju, taman za subotnje popodne

    ReplyDelete
  15. Ja već vidim da ću se zaraziti ovim :/ Kako su dobre kombinacije, ona sa dugom suknjom je <3

    ReplyDelete
  16. fantastic blog:)kiss
    follow you,follow me???

    ReplyDelete
  17. Pre nekoliko dana sam bila na sajtu i videla o cemu se radi :) Izgleda primamljivo i zarazno :) Jos nisam napravila profil , ali kada imam vremena to cu sigurno uraditi :) Tvoji setovi su odlicni :)

    ReplyDelete
  18. ahahaha kako si se navukla ,znala sam!!! hahahhaa cek da te zapratim! haha

    ReplyDelete
  19. jaoo..ja sam sad npravila nalog ...
    ANDJA

    ReplyDelete
  20. Nisam još probala, ne znam kad bih stigla, to je ovisnost!!! ;)

    xoxo
    Antonia
    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  21. prije sam se više time bavila, sad baš nemam vremena, ali super je <3

    ReplyDelete
  22. Divne si kombinacije smuckala :))

    ReplyDelete
  23. mene uvek obraduje jedna devojka koja posalje link do look-a, koji je inspirisan nekim mojim outfit postom :) bas je divaan osecaj, a sam looklet je odlican, samo ne smem da zalazim tamo :) sve sto je zarazno, preskacem :)

    ReplyDelete
  24. Is funny :).kiss

    www.notlookatme.blogspot.com

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...