Thursday, September 8, 2011

Big bun



Skirt and shirt: my creations
Bag: Accessorize
Shoes: Zara
Watch: DKNY
Photographer: Djordje G.

Danas na repertoaru samo srce grada, mitrovački park, u svom najtišem izdanju, kada su đaci još uvek po školama, a zaposleni odavno otišli kući. Prava mala oaza mira i tišine, ali samo u to doba dana :) 
Kako vam se dopada? :)
Ne znam kako vi, ali čini mi se da sam uvek imala najmanje slika grada u kome živim. Stvari su se malo promenile sa blogom, i to me zaista raduje :) 






56 comments:

  1. Diiiiiiiiiiiiiiivno :) Nesto mi je poznata ova kombinacija...:) Gde li sam je videla? ;)

    ReplyDelete
  2. divna si mi!!kombinacija toliko classy :))

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Kako volim košulje, pa još kada se iskombinuju sa visokim strukom, odlično :) I torba mi se baš sviđa.

    ReplyDelete
  4. Love this skirt...it is so chic !!! I like your style!!!

    Baci,
    Miriam
    http://fashioncrazyball.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. vauuuu... ne znam sta bih drugo rekla... :)
    samo me zanima, posto uvek pise 'my creations', to ti osmislis i sasijes, ili ti neko drugi sije? kako god, svaka ti cast :)

    ReplyDelete
  6. Prekrasan outfit! Baš mi je sjeo! :)

    xoxo
    Antonia

    FASHION IMPERATIVE

    ReplyDelete
  7. @Sara: Hvala:)
    @PsihoCat: hvala! ja ih obožavam, ovu pogotovo:)
    @Aleksandra: Hvala ti. Ja osmislim, a onda zajedno mama i ja, (nekad malo više ona, nekad malo više ja, zavisi koliko je komplikovano) to i sašijemo :)

    ReplyDelete
  8. Drago mi je da ti se dopada Antonia:)

    ReplyDelete
  9. Very elegant!!!

    Besos, desde España, Marcela

    ReplyDelete
  10. Mnooooogo ti je dobra suknja! :)

    ReplyDelete
  11. Suknjica je predivna i odlično ti stoji :)!

    ReplyDelete
  12. ovo je čini mi se prvi put da te vidim sa pokupljenom kosom, super ti stoji, a outfit je do detalja savršen i damski kao i uvijek, totalno classy !

    ReplyDelete
  13. preprepredivan look! savrseno bez ikakve mane :))

    ReplyDelete
  14. divna si! krasan je cijeli outfit :)
    xoxo Sienna
    http://fashion-sienna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Odlične fotke!Suknja mi je jako dopada ali tašna mi je prekraŠŠŠŠna :) :)

    ReplyDelete
  16. I lovee the big bun.. low bun, high bun, big bun, small bun.. they're the best. p.s. I entered a blogger contest and I really need you to 'like' my picture.. it only takes a second. And the contest only runs for a week! I'd really appreciated. here is an explanation: http://cyliaaaa.blogspot.com/2011/09/tag.html

    ReplyDelete
  17. really cute outfit love it so chic!

    http://kc-citystyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Bas mi se svidja outfit!Suknjica je mnogo slatka:)

    ReplyDelete
  19. elegantna i opustena u tome,u tome je car :)

    ReplyDelete
  20. bas lepa,jednostavna a elegantna,a opet opustena kombinacija..super

    ReplyDelete
  21. looking good and this time so very good !!!! love the bold skirt !!!!!

    kisses

    Veronica

    ReplyDelete
  22. I love this outfit!!! Great skirt and top and I love the big glasses!! Very chic! :)

    http://sweetandsassy-sherry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Svakim novim postom si mi sve draza. Slike su ti bas nekako opustajuce i svidja mi se kako se obuces jednostavno, a opet zanimljivo.

    ReplyDelete
  24. Ahhhhhh, you look STUNNING and the skirt... hell yea, what a colour!! Beautiful...


    ♥♥♥Would love if you entered our:
    HOUSE OF HARLOW GIVEAWAY♥♥♥ (We think youd rock one of these necklaces!!!)

    shantik designs
    LOVE xxx

    ReplyDelete
  25. Super kombinacija, svaka čast za šivenje ove suknje i košulje. :)

    ReplyDelete
  26. crvena suknjica je diiiivna! <3

    ReplyDelete
  27. Prelep post! Mislim da mi je ovo omiljeni do sada :D Kosa ti je predivna tako, jako elegantno... Kosuljica i ta suknja - savrseno! ;)

    ReplyDelete
  28. Jednostavna i lijepa kombinacija! Svida mi se frizura :)

    Happy Friday!

    xxx,

    Fashion Fractions

    ReplyDelete
  29. Lepa kombinacija! Svidja mi se suknja! :)

    ReplyDelete
  30. Dubravka izgledaš baš divno! Ova kombinacija ti stoji sjajno! Suknja je obožavajuća! Kiss

    ReplyDelete
  31. već sam ti jednom rekla, ali moraću da ponovim, da je suknja savršena!!! I odlično ti stoji!:)

    ReplyDelete
  32. obozavam pundje, divno ti stoji!

    ReplyDelete
  33. ova suknja ti je bas slatka! :)laajk za pundjicu :)

    ReplyDelete
  34. super slike, košulja je posebno krasna :)

    ReplyDelete
  35. Savršeno ti stoji! Nikad ne bih rekla da suknja nije kupljena! Svaka čast i tebi i mami! :)

    ReplyDelete
  36. Love your big bun! And your outfit, that skirt is fantastic!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Auuu, kako mi se sve svidja :D Mislim da si ti jedina blogerka sa kovrdzavom kosom, to mi se svidja :D

    ReplyDelete
  38. Aaaaaaaaaa evo ga tvoj postic,... lepe su slike jako a pogotovo sto su tvoje kreacije :-PP

    ReplyDelete
  39. Awesome outfit! And gorgeous pictures!!

    ReplyDelete
  40. ja bih nosila ovakvu pundju, ali nemam dovoljno kose. smatraj se sretnicom :))
    svidja mi se crveno bijeli outfit, veri sik :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...