Tuesday, September 13, 2011

All that hats - street style


photos: various sites

Šeširi, ko ih ne voli? Sa trakama ili ukrašeni perjem, velikih ili malih oboda, u bojama i neutralnih tonova, uvek šik i final touch svake odevne kombinacije.
Dok biram slike iz inspirativnog foldera uviđam da nemam nijednu na kojoj je devojka sa kovržavom kosom i šeširom. I zaista, uvek mi se čini da šešir i moja kosa nisu baš u velikoj ljubavi, uvek nešto nedostaje, nije to to, ali dobro, šta je tu je... A vi, koji je vaš omiljeni stil?




36 comments:

  1. Obozavam sesire, ja vec dugo trazim za sebe neki.

    ReplyDelete
  2. I'm in love with all this Hats I;m a hat freak love it thanks so much for sharing this dear big kisses love it great blog

    ReplyDelete
  3. ja sam vise beretka girl...mada letnjih imam jedno 10 u kolekciji (a nosim samo 2 :))

    ReplyDelete
  4. Predivni su. Nadam se da cu naci neki mali za jesen/zimu. :)

    ReplyDelete
  5. ni beretke nisu loše :)
    nadam se da će svako od nas pronaći onaj pravi :)

    ReplyDelete
  6. Sjajan odabir slicica :) Ja najvise volim one sa sirokim obodom :) A ti nosi ono sto ti se svidja, sta te briga ;)))

    ReplyDelete
  7. Great hats ;)
    I like your blog, you have amaizing style :)
    If you want, we can follow each other ;)

    ReplyDelete
  8. šeširi,šeširi, mnogo volim! Najdraži su mi ovakvi kao zadnji i predzadnji!

    ReplyDelete
  9. Obožavam ih!!!! A slike koje si izabrala su fenomenalne ;)

    ReplyDelete
  10. o yes!!!! all that hats are a must this season ! i have one ,i newer wear it ...i think is time :)))
    great post dear !

    Veronica
    http://bittersweetcolours.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. sve bi ih rado imala u svojem ormaru!
    na sve stilove pasu i uvijek podignu kombinaciju!super izbor slika :))

    http://hangoverchic.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Dobro bre, ženo, gde nalaziš sve ove savršene slike? :D :) Opet mi nije dobro, i opet sve želim, i obožavam šešire, ali nikako da nađem neki koji mi stoji :/ :*

    ReplyDelete
  13. Ja nisam neki ljubitelj, jer mi se ne sviđa kako meni stoje, ali uvek volim da vidim na nekom drugom!!!!
    Tvoj izbor je odličan!!!!!!!!!!!!

    ReplyDelete
  14. Volim sesire,kapice,beretke,ukrase za kosu,ali zaista mislim da to ne stoji svakome,da to treba znati izneti.

    ReplyDelete
  15. Hvala Venoma, Slavice, Marija, Biberle :)
    Veronica, heh, maybe it's time :)
    Sara, da slažu se uz sve, i baš podižu i osvežavaju kombinacije
    PsihoCat:tu i tamo, mislim da one mene nađu :D i ja ih sve želm, još kad bi mi tako lepo stajali
    Passion for fashion: znam, isti problem, skroz te razumem, na drugom mi uvekizgledaju nekako bolje:)
    Ana: da,nije baš za svakoga. A kad ćemo tebe bvideti sa jedinim? Čini mi se da nisam nikada:)

    ReplyDelete
  16. odličan odabir.. želim ih sve! šeširi su tačka na i svakog outfita .. toliko znaju cijeli dojam promjeniti. meni isto ne stoje baš najbolje, ali ne odustajem mislim da samo još nisam pronašla pravi model :D

    ReplyDelete
  17. Potpuno te razumem za kovrdzavu kosu... Ja je imam, pa se uvek tripujem da mi sesir ne stoji lepo... Ali, mislim da cak ide i bolje sa kovrdzavom kosom, deluje divlje i neobuzdano... :D R'n'R ;)

    ReplyDelete
  18. Super post! Ja bih odabrala ovaj sivo-plavi sto nosi devojka sa braon kaputom i rancem :))

    ReplyDelete
  19. Super odabir... :)
    http://dictionaryoffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Love thse hats and I've been looking for a winter hat for myself recently as well :)

    http://foreverunderstated.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Predivni su sesirici, nema sta :) ali ja sam se zaljubila u objektiv na prvoj fotki :D hehe

    ReplyDelete
  22. Prva tri su perfect!Obozavam sesirice:)

    ReplyDelete
  23. voliiiim! obozavam!!! vanjac se skoro nosila sesir na uvijenu kosu...izgleda sjajnoooo!!! ;)
    http://fashionandstylev.blogspot.com/2011/09/shes-going-hollywood-tonight.html

    ReplyDelete
  24. Nosim samo kapice i to zimi ;) Sesire nisam nikada nosila,osim na decijim priredbama i ponekad na plazi :)

    ReplyDelete
  25. mnogo volim sesire a ti si odabrala predivne fotografije :-) divna inspiracija :-)))

    ReplyDelete
  26. savršen post!!! divni su, sve te boje i modeli....zaljubila sam se <3 imam 2-3 u svojoj kolekciji ali rado bih se ponovila uz još neki šareni...slikice 10 i 12 su mi favoriti! :*

    ReplyDelete
  27. Zbilja ucine svaki outfit zanimljivim :))

    ReplyDelete
  28. Ranije me uvek bilo sramota da nosim sesir, koliko god to glupo zvucalo, ali me je nervirao, em mi unisti frizuru, em ako napolju pada sneg, ili pak ako je prevruce, moram podvuci celu kosu pod njega, i u tim momentima, nisam vise devojcica, nego decak. Secam se, u dve situacije su me u tom rodu i nazvali na ulici. A uvek sam se zalila, sto ja jedina moram od svih da nosim sesir na plazu zbog suncanice. I ove godine sam zahvalna, sto su in, jer konacno mogu da ih ponosno nosim. I iskreno da ti kazem, na moru sam kupila nikad lepsi :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...